Mommy (daddy) and I learning English
Emme (issi) õpib koos minuga inglise keelt
Seminari tutvustus (ehk miks peaksin osalema)
Oled lapsevanem, kes muretseb oma lapse pärast. Laps väidab, et ei oska inglise keelt. Iga õppeaastaga muutuvad õpitulemused kehvemaks, lapse motivatsioon tundi minna ja/või koduseid harjutusi teha langeb ning hinded kannatavad. Samal ajal säravad paljud teised lapsed klassis ja naudivad omandatavat keeleoskust, mida saab mitmeti rakendada. Sa sooviks väga oma last aidata, kuid ei oska. Võib-olla õppisid koolis saksa või prantsuse keelt, võib-olla õppisid koolis inglise keelt, kuid tajud, et pole õpitut rakendanud või jäi keeleoskus kesiseks ja nüüd tunned end jõuetult oma last vaadates. Seda kõike saab muuta! Jah, ka siis, kui õppisid ise koolis mõnd teist võõrkeelt. Tule seminarile koos lapsega!
Seminari maht
6 tundi auditoorset tööd
4 tundi iseseisvat tööd
Päevakava
11:00 – 11:45 seminar
11:45 – 12:00 kohvipaus
12:00 – 13.30 seminar
Seminari teemad
Inglise keele hääldusmärgid
Kirjutamisoskuse arendamine
Kõnelemisoskuse arendamine
Kuulamisoskuse arendamine
Häälduse ja kirjapildi erinevused ning seosed
Mida oskan seminari läbimisel?
- Tunnen inglise keele hääldusmärke ja oskan aidata lapse hääldust parandada (muuhulgas tean ka linki, kus kõiki sõnu kuulata saab)
- Oskan õpiku/töövihiku materjalide põhjal aidata lapsel kirjutamisoskust arendada
- Tean harjutusi, mis aitavad mul koos lapsega inglise keele kõnelemisoskust arendada ning olen neid seminaril ja kahe seminari vahelisel ajal katsetanud
- Tean huvitavaid harjutusi, mis aitavad lapsel arendada kuulamisoskust ning tean, et neil on ka mõju sõnavara laiendamisele.
- Inglise keele hääldus ja kirjapilt on väga erinevad, kuid seminaril olen omandanud olemasolevad reeglid nende seostamiseks.
Seminari lektor
Liina Puusepp
Tartu Ülikooli haridusega psühholoog. Koolitanud täiskasvanuid alates 2005. aastast. Vaimse tervise alase raamatu ja mitmete teadusartiklite autor. Kahekordne Tartu Ülikooli Pärnu kolledži aasta õppejõud.